Saturday, February 5, 2011

i hate cockroach

fuck off cockroach! bodo punye lipas buat malu je tau!....haha time tuition pulak tu....lipas kau mcm x de tempat lain nk lending kan...lending sblah aku pon jadi la kan...bodo aku jerit cikgu pon jerit semua gelak mcm siott je =.="
cikgu x bole blaa cikgu x nmpak pon lipas tu kat mane cikgu join saye jerit kan?hahahahahahahahahhahaha lipas lipas mmg kau bodo lipas xD :)

Saturday, January 1, 2011

WELCOME BACK TO SCHOOL ;)



hurmmmmm esok da start school :) haih abang say "APE BARANG SKOLA"=.=" durhh poyo je mentang2 da habis skola :P yeah this year only me bangun pagi sorang2 =.="
abang x de dah :(...haih kalau x pegi skola same2 :P!hahaha bye abg ...duduk rumah la bosan! relax adik lagi 2 tahun je skola woot woot :)...and yeah dah x de senior fom 5 yang sporting ;) gonna miss all of you :)...ish PMRRRR thisss year ..=.="
takot nye...sooo maybe ni last la nk online...dah jarang nk online laaa..ermmm yehh tadi baru potong rambut ..mama suruh T_T....ouh yeah this year class da berpecah da semua...haih...hurmm x pe laa...whatever laaa byebye :'(........................................hurmmmmm too all friend WELCOME BACK TO SCHOOL :)...and yeahh lepas ni x de dah online smpai 4 pagi heheh xD byebye
<3

Friday, December 31, 2010

GOODBYE 2010 :'(

okayy today is the last day of 2010.....lagi 1 hour 2011!
haih hurmmm banyak kenangan tahun ni :) tahun ni tahun yang paling2 best ,sakit hati,sedih,retard and more.....i'm gonna misss youu 2010 :)
okay lepas ni x de da nk online2 x de lepak2 x de main guitar 24 jam..no more no more :'( x de tido pukul 4 pagi dah....haih !:P okay then fom 3 :P x de nk main2 mcm sekarang :'(...paling bosan laaa haih....x bole lepak2 :'( msing2 da start busy studying ...uurhhhhh :P!haih byebyebye everyhting!!!and yeah thanks too all who always make me happy :) thanks to all people who always make me mad ..hehe thanks to everyone!:) i love 2010 :)


and yeah hello 2011 :)

Sunday, December 12, 2010

sleepover at sunway with awesome people :D






















hello :) ouh yeahhhh hari jumaat untill ahad tido kat sunway pyramid :D hehe okay laaa best :)
1st day dtg da gila =.=" haha...soo retard snap2 gmbar :D then malam tu swimimg :)
okay kat sane asyik kena flirt durhh =.=" masalah...:Pthen lepak dekat hotel sebelah snap2 gmbar :)
the next day pegi breakfast then pegi sunway lagoon main kat outdoor ,swiming pool and zoo :)
erm seriously da makin gelap ouh kulit :P main dalam 5 jam =.=" sumpah penat...balik hotel then pegi sunway pyramid jap then main ice skate =.=".....dah la first2 x reti jatuh2 =.=
sakit tau..org langgar and ade yg menggatal saje2 jatuh then hug!urhhh yucks!
yayin and danial dah pro main ice skate :P
lepas penat jatuh hooyeeahhhh akhirnya reti juga haha xD
bestt :) hooyeahh ice skating mmg best :)
haha kat sunway lagoon ade hantu ni muke scary =.=" then i buat my annoying face kat dye haha tergelak dye xD bile dye senyum muke scary dye da hilang :P
time naik pirate yayin pia x nk naik takot...haiishooo ...soo naik ngan danial je xD ...kitorang mcm x de perasaan semua jerit kite diam haha xD danial mata merah takot la tu :P..naik roller coaster duduk depan skali haha danial tension je xD...


then last day bngun lambat =.=" x sempat nk breakfast....bangun2 terus packing anddd skate lagi hahahaha xD btwww thanks to my aunty sarah bawak kitorang lepak sane :) and thanks to abg shahied antar kitorang kat sane :)

Tuesday, December 7, 2010

family gathering :D



having soo much funn withh all cousin2 :)
hehe dinner same2 :D celebrate atok birthday and anniversary :D
hehe love you both ;) .....smalam dinner dekat jeram restaurant seafood !:D
yeahhh snap2 picture kat tepi laut :) haha xD
hehe :)....hurmm x complete ramai lagi yg x de =.=: btww love you people ;)

Monday, November 29, 2010

SBS REUNION




23 Nov hangout with alya,humaira,afiqa :)


awwwwww i missss you people




we should hangout again :)




you guys areee AWESOME :)




love youuu :D

Friday, October 1, 2010

i hate 30 september!

ouh yaaa yesterday is my worst day ever...well sorang budak masalah ni cari psl :P.........menggelabah tibe x psl2 my name and other friends kena panggil kat bilik disiplin....wth?=,="....then that girl punye dad pon ade.......msok2 terus kena mara like your beloved daughter tu la paling baik dlm dunia ni....actually i cant stop crying...ye la masok2 kena mara then bile nk explain dye x kasi peluang nk ckp lngsung....and your 'BELOVED DAUGHTER tu ckp dye fly sekola coz kitorang dok kacau hidup dye =,=".......weiii wake up laaaaaa..........jgn ingat ur dad mara2 aku,,aku dah give up..kau senang2 mulut fitnah2 aku...kau ingat aku maafkan kau tu 100% ikhlas........aku x tahu asl aku x leyh nk maafkan kau ..!fikir la sikit......perlu kau nk panggil cikgu disiplin + your beloved dad and cikgu kelas..benda kecik je pon......anddd kalau kau nk tahu asl aku mara kat kau sngat fikir la sendiri....penat layan budak masalah cm kau....bukan aku sorang benci kau....ramai gile termasuk cikgu2...kawan laa lagi ngan budak werpitz.....ouh yeah my mom say pilih kawan yg elok2...soooo jgn slh aku kalau aku x nk pilih kau sbgai kawan aku lagi...KAWAN?kawan makan kawan ade la.....
soooooooooo goodbye !:')