Friday, March 11, 2011

11 march :)













The best day ever hehe that day dah la x pegi skola then pukul 12 tibe2 pakai baju skola otw nk pegi perpustakaan kuala lumpur cari bahan for kerja kursus sejarah so kat sane ramai sbs-ion pergi yang ade dilla,rauhah,syarifah,hazeeq,aisya,amira,vee,jas,atikah,eeqa,tyra,sulok,sarveena,lagi 1 x ingat name sorry xD and geng2 budak cina ...soo dah lepas sepahkan2 library tu then pegi MCD majid jamek ...having so much fun sumpah bising gile dalam mcd tu...yela all sbsion je yang ramai kat situ then snap2 picture lepak2...then time nk balik tira nagis coz dye x biase naik tren sorang2 kesiann dye tapi comel jee nagis sbb takot ....thennn after that hazeeq and rauhah ajak gi JJ ape lagi pegi la ..lepak2 ..malas balik rumah awal2 padahal ade kenduri doa selamat :D....sooooo balik je dari JJ semua tu terus siap2 coz mama bising kenduri da nk start i'm still wearing baju kurung sekolah ...so mandi2 laaa then turun layan tetamu xD oh yeah baru sedar i x tolong mama buat ape2 pon sorry maa ...hehe then main dengar SUGAR GLIDER syazan yang comell and dahh la kencing kat i siot je lola xD hehe then bilee tetamu dah balik tinggal laa cousin2 mom side and dad side soo abg shark ckp ape lagii family time niii bawak turun guitar laa jamming then my beloved nana suke lagu grenade soo buat la acoustic cover lagu tu haishhooooo bergegar rumah not only nana singing yaya abg shark ,me,syazan,cici kak mira yayin pia semuaa pon singing mmg best seriously the best day ever,,,abg shark singing mcm2 lagu ye laa orang suara sedap boleh la then me and yaya singing 2 is better then one then aunty2 semua dengar jeee jamming smpai pukul 12 lebih then stop..penat.....okayyy mmg tired mcm x de rest langsung but bile cousin2 semua ade nyanyi2 yeahh hilang penat....best2 seriously jarang nk berkumpul mcm tu nyanyi2 lagi2 kak mira baru balik dari india kalau kak ain and abg amin semua ade suree lagi best x pe raya kak ain maybe balik from ireland heeeeeeee havinggg sooo muchh fun todayyy

Sunday, March 6, 2011

i love you


(already fall in love with syazan's sugar glider...
alololo love lola so much....heheh semua tengok sugar glider tu then semua panggil mama masing2 :D
me: mama erm erm u x nk beli ke?
mama:sorry my dear rabbit tu pon x reti nk jaga lagi2 nk sugar glider =.="

rafiq: mama belikan untuk kite
rafiq mom: erm let me think first xD

hahahaha kecoh semua nk sugar glider xD

btw i'm so happy thanks to ...... i will always love youu sweetheart (;

Friday, March 4, 2011

schoollllll!!

busy busy busyyy busyyy busyyy =.="
busy dengan tarian ,talent show,kawad kaki,hari sukan,hari keusahawanan,kelas tarian,kerja sekola,tuition,kelas guitar,homework,merentas desa,kerja kusus sejarah and geo
andd yeahh thanks cikgu bagi homework bnyak2 :)
BUSY BUSY BUSY BUSY BUSY BUSY BUSY BUSY BUSY BUSY

Saturday, February 26, 2011

miss youu :)




My beloved cousin sasha syahira <3
hehe i miss you soo muchh kak oi xD
haih the best cousin ever ni <3
eh jap2 bukan kau sorang the best cousin ramai lagi nnti la aku update semua :D
hee cuti meyh dtg tido sini nk gossip2 ngan kau...nk masok air ngan kau =.="
"she is the only one who always understand me :)
hehehe eh eh jap2 asal aku tinggi dari kau hah?hahahaha xD
saje bosan ni update la pasal kau...love you sayang :) best cousin ever <3

Friday, February 25, 2011

haihh xD

tragedi cheating in sejarah x akan dilupakan hahahahaha xD
sorry sorry sorry promise x kan buat lagi...sejak kertas cheat tu terbang dah x berani x nk cheating on exam lagi..hahaa syok2 tengah copy answer tibe boleh pulak terbang.....hampir mati terkejot..nasib baik cikgu x perasan kalau x mampus =.="
thankss god...and thanks too friend tolong cover..haha korang semua pon cheating en xD...fuuhhhh seriously time tu terkejot separoh mati...xD
haihh....

..................................................................................
and just now mama ask me unit beruniform ape i say pandu puteri..
permainan ape erm hheheh mama mesti cakap bengong xD
mama :apee cakap laa
me: no x nk ...
mama: ngade2 =.=" msti main bola sepak
me : eh x lah main takraw je ..
mAMA:bengong nye dye ni =.="
me: leyhhh kecohh je orang main football marah main takraw pon marah haha xD
mama: dah masok kelab tarian then lagi mau main takraw ape nk jadi
me:ape2 la ma k bye. x nk layan ma...bye xD hahahaha ...mama2 jealous x habis xD

Saturday, February 5, 2011

i hate cockroach

fuck off cockroach! bodo punye lipas buat malu je tau!....haha time tuition pulak tu....lipas kau mcm x de tempat lain nk lending kan...lending sblah aku pon jadi la kan...bodo aku jerit cikgu pon jerit semua gelak mcm siott je =.="
cikgu x bole blaa cikgu x nmpak pon lipas tu kat mane cikgu join saye jerit kan?hahahahahahahahahhahaha lipas lipas mmg kau bodo lipas xD :)

Saturday, January 1, 2011

WELCOME BACK TO SCHOOL ;)



hurmmmmm esok da start school :) haih abang say "APE BARANG SKOLA"=.=" durhh poyo je mentang2 da habis skola :P yeah this year only me bangun pagi sorang2 =.="
abang x de dah :(...haih kalau x pegi skola same2 :P!hahaha bye abg ...duduk rumah la bosan! relax adik lagi 2 tahun je skola woot woot :)...and yeah dah x de senior fom 5 yang sporting ;) gonna miss all of you :)...ish PMRRRR thisss year ..=.="
takot nye...sooo maybe ni last la nk online...dah jarang nk online laaa..ermmm yehh tadi baru potong rambut ..mama suruh T_T....ouh yeah this year class da berpecah da semua...haih...hurmm x pe laa...whatever laaa byebye :'(........................................hurmmmmm too all friend WELCOME BACK TO SCHOOL :)...and yeahh lepas ni x de dah online smpai 4 pagi heheh xD byebye
<3