semuaa pasal 2A~~!!
yeahhh half ok yg lain2 perangai mcm noob!
mmg saje jee nk cari psl kan !!
suruh kemas kelas pun mcm susah sangat!
then bising mcm nk kena penyepak!-,-
and lagi satu dah la x reti nk respect org puasa...
mmmgg noob -,-
saje je makan makan depan tu!
korang haaiiishhh malas nk ckp sbb semuaa selfish!!
benci benci...da x boleyh sabar sooo semuaa padan muke kena marah!
btw yg baik tu ,,thanks respect me :)
korang pun dah x tahu nk ckp ape...
nasib baik laa puase aku xbatal...
cuma marah2 jee nasib baik x mencarot :)
Tuesday, June 29, 2010
Friday, May 21, 2010
colours of 1 malaysia :)
today is the final performance colours of 1 malaysia :)
awww i'm sooooo excited :)
sumpah best gile wlaupon penat separoh mati -,-...
but mmg best ;) ........
and now i'm gonna miss colours of 1 malaysia /citrawarna...
dah x dapat jumpe diorang semua da :[...daH xde practise2 da :[...
hurm sooo the final day ni i'm gonna make a really2 good performance ;)
awww i'm sooooo excited :)
sumpah best gile wlaupon penat separoh mati -,-...
but mmg best ;) ........
and now i'm gonna miss colours of 1 malaysia /citrawarna...
dah x dapat jumpe diorang semua da :[...daH xde practise2 da :[...
hurm sooo the final day ni i'm gonna make a really2 good performance ;)
Saturday, April 17, 2010
dance dance and dance ;)
aww lame gile x update ..haha busy la !!;)
now baru je lepa habis performance untuk anugerah cemerlang
and terpaksa pakai baju kebaya endon yg kelakar and make up mcm hantu cina;)
haha but the performance was AWESOME :D
hahaXD...yeahh best nye da habis performance lepas nI boleh rest ,,ouhh x belom habis lagi !!ade show untuk COLOURS OF 1 MALAYSIA -_-.....haih tu dah la smpai malam and cmpur with others school....citrawana hurmm jyeahh best2 ...maybe la :)....o
now baru je lepa habis performance untuk anugerah cemerlang
and terpaksa pakai baju kebaya endon yg kelakar and make up mcm hantu cina;)
haha but the performance was AWESOME :D
hahaXD...yeahh best nye da habis performance lepas nI boleh rest ,,ouhh x belom habis lagi !!ade show untuk COLOURS OF 1 MALAYSIA -_-.....haih tu dah la smpai malam and cmpur with others school....citrawana hurmm jyeahh best2 ...maybe la :)....o
Wednesday, March 10, 2010
ouh nasyid2!!:P
heyy :)
eh eh aku still x kawan ngan ieqa ok *jgn ingat aku tegur or ckp2 kan dye kitorang da kawan
please la!!aku just bincang pasal nasyid la!and and x de mase nk kawan dye pun!aku layan dye kejap je habis je nasyid nnti da x tegur da...-__-..!!semua ingat aku dah kawan dye,,hell x la
layan pun terpaksa sbb kena bnyak kongsi idea with aleeqa!sorry aku da mmg x boleh kawan ngan kau lagi ;]!!! *nasyid rock :P!!
eh eh aku still x kawan ngan ieqa ok *jgn ingat aku tegur or ckp2 kan dye kitorang da kawan
please la!!aku just bincang pasal nasyid la!and and x de mase nk kawan dye pun!aku layan dye kejap je habis je nasyid nnti da x tegur da...-__-..!!semua ingat aku dah kawan dye,,hell x la
layan pun terpaksa sbb kena bnyak kongsi idea with aleeqa!sorry aku da mmg x boleh kawan ngan kau lagi ;]!!! *nasyid rock :P!!
Saturday, February 6, 2010
exam exam exam:D
OMG,,,next week exam yaww
soooo GOOD LUCK PEOPLE:)
btw, x ready lagi la nk exam!!
mcm awal sngat je!-_-
study study study:)
:)
soooo GOOD LUCK PEOPLE:)
btw, x ready lagi la nk exam!!
mcm awal sngat je!-_-
study study study:)
:)
Friday, January 29, 2010
about you again..:D
wei suda2 la putar belit kan cerita..penat je kau ckp sbb sorang pon da x pecayekan kau da..!!haish kau ni x serik2 la...xpe la slagi kau happy buat cmtu buat la..sbb lepas ni kau akan tahu ape akan jadi:D...kau couple ngan adam kalau bole kau na satu skola tahu en!!haha for what??sorang pon x nk kisah la wei...btw mira sabar keyh ape aleeqa buat kat mira!!
x pe xpe nnti kite tengok sape yg akan menyesal dlu..wait and see:D....sian aku tengok kau sbb ramai gile yg benci kau:)...kesian gile do:D
x pe xpe nnti kite tengok sape yg akan menyesal dlu..wait and see:D....sian aku tengok kau sbb ramai gile yg benci kau:)...kesian gile do:D
Subscribe to:
Posts (Atom)