Thursday, February 16, 2012

hello people :)














long time x update ...well busyyy :D
soo hi :D okay btww haa tengok gmbar tu creadit to afrinaaaa <3 naaaa u're so adorable :D
baru standard 1 dah pandai lukis...munira love afrina tu kite tulis :D mueehehe well MR.Candy love fina moreee :D who the hell is afrina? haha afrina adik kesayangan fiqqie :D but now your little sister love me moree :D dont be jelly hehe xD btw okay tengok liza dalam pic tu sebelah siapa..haha gedik :P yeahhh having fun with afrina dye datang lepak dekat class form 4 then main kejar2 and conteng2 :D love you fina :D

Wednesday, February 8, 2012

hello people my name is NAFIZ FARHAN























let me introduce you :) my beloved baby bambam <3
name given : nafiz farhan :D
baru 9 month but berat dye mcm dah 1 tahun xD
nii haaa i'm so jealous with him :P
puihh everyone love farhan more then me T_T
k whatever :D baby call me "aunty rockstar/aunty cute" hehe poyo je kan :)
okay maybe this year i'm going to celebrate my 16teen birthday with him :D
well kita dua born in the same month :D farhan 6 me 8 :D
actually ramai cousin2 lahir bulan 5..celebrate together la :D
ouhh haaa to all my bestfriend siapa nk jumpe baby farhan sila datang rumah :DD x payah malu2 .....okay baby that's all about you..i love you baby bambam /baby elmo :D
baby love elmo so much =.=" yeda yeda byebye

Sunday, February 5, 2012

abang shark engagement :)





















































yesterday pegi abang shark punye engagement :) congrats bro :D kesiannn sesiapa yang jealous ngan korang punye engagement ehem ehem haha ade laa orang tu muka ketat je hahah xD....anyway jumpe jugak kak mira semalam balik pun malaysia :D but x complete coz kak ain x de..still kat ireland :) hurmmmm wish you guys always in happiness :) once again congratsss :D

Wednesday, January 25, 2012

24/1/2012 :)























































hangout with sweetheart and beloved bestfriends and cousins :)
wahhh what a happy day ? happy day ? nooo yesss nooo yessss xD
really miss my sweetheart :/ macam2 jadi actually ...hurm i'm sorry for hurting you tau2!!i cakap ikut sukahati x fikir your feeling time tu :/ hurm love you sayang :) the best part is time nangis he wipe my tears :D muahaha goshhh sooo sweet la you :')..i'm really sorry for hurting you tau sayang...i'm promise i'm not going to do the same thing again..hurmm now i'm already miss you...harris cheong <3


Saturday, January 21, 2012

i'm not alone anymore :)

yeahhh 2 month taken :D
no more tears drop muehehe :3
i'm happy with him :D
and ni kira 1st time 1 family tahu i'm in a relationship :)
thanks for coming to my life sayang :D
ceyhhh kite memang awesome kenal 2 hari je then taken then happy sampai sekarang :)
thanks for always be the best :D
hurm honestly i miss you right now !!i miss you soooooooooooo much :'(
wish u were here !! hurm :/ not in mood byebye :3

Saturday, January 14, 2012

hahaha xD














hahahaha remember this ?? si gila bawak orang keluar pakai baju kebaya..paling siot =.="
muehehhe mesti kau pelik asal adik tiba2 upload gmbar ni *baru jumpe gambar ni tadi xD
muehehe goshh kesakaian kite terserlah....:D abang la gila paling x boleh lupa la ajak orang keluar then kau pakai smart2 pastu titibe adik kena pakai baju kebaya T_T
Muka kite mmg x sama ...tapi yang penting adik lagi baik dari kau xD hahahaha dah dah x nk ah merepek...x best la update pasal abang...nnti bangga pulak kau ..eeeee * bluek ==" haha saya tahu awak amat berbangga mempunyai adik seperti saya kerena saya sangat memahami diri anda ..eeee wth haha k boiboi :D

2012 :O

okay seriously pressure since naik form 4...oh god please i want my normal life back T_T
i've change alot .....no more singing in class no more my retarded life ..now kena bajet2 matured sikit =.=" layan budak2 annoying dalam class *boys only...yeahhhh and i'm so happy dapat jadi captain for bahtera budaya..so people lets rock the stage :D singing and dancing is part of my life.dah dah whatever continue about school life...:') dalam class okay duduk sebelah liza <3 my awesome friends :D aku rasa kalau kau pindah sekolah aku pun nk join x larat aku nk melayan benda yang sama...errr i miss my old bestfriends :( i hate my new life....and i'm feel so sucks right now...now korang yang dalam class yang suka menggelabah tu teruskan la :) and thanks god semua cikgu yang dalam class semua cikgu yang baik2 <3 x de 1 pun cikgu garang2 :D...honestly i'm not the real munira.i want my old life back...madness everyday ..come on people :O i can't face it...okay i'm not in mood byeeee (: