Thursday, January 28, 2010

aleeqa:)

haha hei aku ingat budak2 kelas kite je yg benci kau..:)
la rupenye 2 G 2k 2c PON ramai gile benci kau..:)...haha ieeqa ieeqa kau patot ckp THANKS tau..actually kau slalu ckp eee mun perempas:) semua kawan aku dye nk rampas..!!hotak kau la..slamber je kau ckp cmtu:D...kawan kau sendiri da meluat ngan kau..yaskss sedar arh diri tu sikit...kalau la aku jahat..but why ramai yg setuju ngan aku:)..aku malas nk gado2 ngan kau..da la same class ngan kau...rase cm nk pijak2 je muke kau:)..tapi x nk sebab aku x sekejam tu..haha..so kau dengar sini baik2 eh kau sedar sikit bapak ramai x suke kau ..and kau jgn ingat kau couple ngan adam kau da bag0ss arh...:D...ceh kau now da la ketua kelas-_-...haha kau ingat aku kisah ke kau ketua kelas...sikit pon x la:)....tolong la!!buekk:P

No comments:

Post a Comment