Thursday, May 19, 2011

harap je kawan :P

Okay mmg kau kawan baik aku :)
aku kenal kau dari kecik...dari 1st masok sekolah rendah....
but mcm ni ke kawan =.=" mcm CHIPSMORE!!
Bile senang kau lupakan kitorang "kawan2 baik kau" then bile kau susah kau carik kitorang...
memang kitorang nii senang2 jeee kau nk permainkan...jgn ingat aku layan kau mean aku x kisah...HAHA weii come on la....kite bestfriend dah lame kot..kau sorang aku rase bnyak buat perangai..kau suka ah orang kutuk2 kau?kau suka bestfriend kau sendiri benci kau?kau jgn 1 hari bila susah cari kitorang...time tu kau anggap je laa kitorang semua dah X WUJUD!kalau kau boleh senang2 lupakan kawan asl x kitorang pulak buat kau mcm tu?.,kau layan kitorang nk x nk...sukahati kau laa weiii kau jgn menyesal...kau suka kan?kau suka kitorang dah x heran psl kau..kau yang nk sngat kan...kau x nk kitorang sebuk hal kau...!soooo now kitorang dah x kisah....aku rasa kalau aku x de kawan mcm kau pun x pe kot...buat ape nk kawan kalau kau sendiri lupa kawan.......kau buat la ape kau nk buat...ingat time kau susah kau jgn carik kitorang...actually aku malas nk merepek meraban mcm ni...tapi benda betull sooo sukahati aku ape aku nk tulis..........Kalau kau x nk hilang kawan2 baik kau sendiri mahu ingat la..................................Aku malas nk gaduh2...Aku nk PMR so x de mase nk layan perangai kau :)....And lagipon Gadoh2 takat post kat blogger mcm x matang langsung...boleh je nk face to face,..ehhh dahh laa malas nk ckp bnyak.,,,,,,,

2 comments: