Friday, July 15, 2011

why why why!

start from this month ramai gile orang cari pasal?
why ?=.=" what wrong dude?
okay fine laaaaa korang semua ckp perangai aku berubah? why not everybody have changed so why not me? okay la fine korang keja kutuk2 aku kau tu dah perfect sangat? dah bagus sngat..kalau boleh aku buat semua x kena..korang x fikir korang pulak kan?=.=" mungkin aku slalu marah over2 ...btw mirror yourself fisrt pstu kau nk kutuk ,kutuk la puas2 :) okay dengan ikhlas TO siapa yang tengah bengang ngan aku,bengang ngan perangai aku ,bengang tengok muka aku,bengang tengok aku happy i'm soo sorry :) x de niat pun nk buat korang bengang...yeah mungkin aku pun ade buat salah.....biasa la nobody's perfect en (:...sorry sorry sorry...lagi2 nk PMR x kan nk gaduh2 :) just take it easy okay bye!

No comments:

Post a Comment