Tuesday, September 6, 2011

x pasal je harini x pegi sekolah...

k baru janji ngan mama x nk ponteng dah sbb dah nk PMR....pleasee laa please laa buang sikap malas tuu muniraaaa =="...butt tadi x pegi sekolah....1st sbb fone bodoh alarm x bunyi then 6.30 kelam kabut siap then kejut abg suruh abg hantar gi sekolah
me:abg bngun laa hntr aku gi sekolah japp..please laa dah lmbat
abg:kau ni diam laa asal suruh aku gi suruh papa =.="
me:kau ni sial laa aku dah lmbat da ni.....
abg:kau nk membebel kau bebel kt luar aku nk tido bye..
me : b*b* punye abg
....................................................kejut yaya
me:ya hntr adik gi skolah please
yaya:x boleh la dik =="
me :okay adik fhm kau penat menangis semalaman en k x nk kacau tido la...
................................................kejut papa
me: paaa hntr pegi skolah
papa:..................senyap............
me:paa hantar gi sekolah
papa: again senyap..*tidoo =="
...................................................
bibik: kesian kamu ya dik semua nye enggak bangun
me: =..=" bik saya dah lmbat nk gi sekolah da ni
bibik:tido aja la dik :D
me :okay goodnight bik
...................................SAMBUNG TIDO SEPERTI BIASA ..................*mama tahu confirm mara and mama x de kt rumah ade meeting kat hotel vistana 3 days 2 night =="

No comments:

Post a Comment