Saturday, January 14, 2012

2012 :O

okay seriously pressure since naik form 4...oh god please i want my normal life back T_T
i've change alot .....no more singing in class no more my retarded life ..now kena bajet2 matured sikit =.=" layan budak2 annoying dalam class *boys only...yeahhhh and i'm so happy dapat jadi captain for bahtera budaya..so people lets rock the stage :D singing and dancing is part of my life.dah dah whatever continue about school life...:') dalam class okay duduk sebelah liza <3 my awesome friends :D aku rasa kalau kau pindah sekolah aku pun nk join x larat aku nk melayan benda yang sama...errr i miss my old bestfriends :( i hate my new life....and i'm feel so sucks right now...now korang yang dalam class yang suka menggelabah tu teruskan la :) and thanks god semua cikgu yang dalam class semua cikgu yang baik2 <3 x de 1 pun cikgu garang2 :D...honestly i'm not the real munira.i want my old life back...madness everyday ..come on people :O i can't face it...okay i'm not in mood byeeee (:

No comments:

Post a Comment